Základné informácie
Mestský úrad je výkonným orgánom mestského zastupiteľstva a primátora mesta. Je zložený zo zamestnancov mesta a zabezpečuje administratívne a organizačné veci mestského zastupiteľstva, primátora, mestskej rady a ďalších orgánov, zriadených mestským zastupiteľstvom.
Mestský úrad :
- zabezpečuje písomnú agendu orgánov mesta,
- zabezpečuje odborné podklady a iné písomnosti na rokovanie mestského zastupiteľstva a mestskej rady a komisií,
- vypracúva písomné vyhotovenia všetkých rozhodnutí primátora vydaných v správnom konaní,
- pripravuje návrhy nariadení a vykonáva nariadenia mesta, uznesenia mestského zastupiteľstva, mestskej rady a rozhodnutia primátora,
- usmerňuje po odbornej stránke mestské organizácie a zariadenia.
Organizáciu Mestského úradu určuje mestské zastupiteľstvo.
Podrobnú úpravu náplní a činností jednotlivých oddelení upravuje organizačný poriadok.
Organizačná štruktúra mestského úradu
- Organizačný poriadok Mestského úradu Sereď od 01.05.2023 PDF [1.03 MB]
- Dodatok č. 1 k Organizačnému poriadku z 01.05.2023 PDF [252 KB]
- Dodatok č. 2 k Organizačnému poriadku z 01.05.2023 PDF [267 KB]
- Dodatok č. 3 k Organizačnému poriadku z 01.05.2023 PDF [260 KB]
- Dodatok č. 4 k Organizačnému poriadku z 01.05.2023 PDF [271 KB]
- Organizačná štruktúra od 01.05.2024 PDF [31 KB]
Mestský úrad vedie a jeho prácu organizuje prednosta. Prednostu vymenúva a odvoláva primátor.
Mestský úrad
Adresa: Námestie republiky č. 1176/10
926 01 Sereď
Telefón:
- 031/ 789 24 70 - primátor mesta
- 031/ 789 23 92 - spojovateľka
- 031/ 789 23 93 - spojovateľka
- 031/ 789 20 94 + klapka zamestnanca
- 031/ 789 29 34 - zástupca primátora mesta
- 031/ 789 60 33 - sekretariát prednostu Mestského úradu
- 031/ 789 22 15 - matrika
Fax:031/ 789 24 47